close

MAY 18th, 2016

denim-jacket_10.jpg  

 

VANESSA'S FASHION FLASH

Denim Jacket & Slip Dress

你的衣櫃也能搭出來的復古look 

May 18th, 2016

 

denim-jacket_04.jpg  

 

為什麼我會說你的衣櫃裡也能搭得出來呢?因為這三樣基本單品你絕對也都有!今天的穿搭其實超簡單,也都是我從衣櫥裡整理出來的喔~首先就是現在最火的牛仔外套,記得像我一樣選擇寬鬆、大落肩、oversize、充滿90年代氛圍的那件,再來是粉嫩色的slip dress(如果剛好是現在最in的百褶裙款更好!),最後一定要把那雙復古的粗方跟鞋穿上,你就搭上這股復古風潮了!

 

In my opinion, I don't think you need to buy the latest collection to create an outfit. Sometimes something from your old wardrobe can make a new look. In my case, the oversized denim jacket from my 90's worn atop pleated slip dress in blush tone styled with creamy leather ankle strap block heeled shoes. 

 

denim-jacket_11.jpg  

denim-jacket_12.jpg  

denim-jacket_09.jpg  

denim-jacket_01.jpg  

denim-jacket_02.jpg  

denim-jacket_03.jpg  

denim-jacket_08.jpg  

denim-jacket_05.jpg  

denim-jacket_06.jpg  

denim-jacket_07.jpg  

牛仔外套 Vintage/ 洋裝 Vintage / 鞋子 Chloe / 包 MAWI / 手環 Vita Fede / 耳環 From Bangkok desinger

 

 

 

喜歡這篇文章嗎?還有好多想繼續跟大家分享,所以你的一按讚一分享,就是對我最大的鼓勵喔!

歡迎加入FB粉絲團一起分享文章吧!也可以找我聊天喔

或者follow我的Instagram

facebook-banner.jpg  

instagram-banner.jpg  

 

arrow
arrow

    Vanessa 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()